logo asmedia

Pasaż brodnicki - katalog z ofertami firm

dodano : 30.05.2014     w kategorii : KATALOGI DRUKOWANE

Pasaż brodnicki to ekskluzywne drukowane wydanie katalogu z ofertami firm z powiatu brodnickiego. Nowe wydanie ukazuje się od stycznia 2014 roku i zawiera prezentacje wybranych firm w atrakcyjnej formie drukowanej.

Dlaczego warto być w katalogu PASAŻ BRODNICKI?

  • reklama Twojej firmy dociera wyłącznie do zainteresowanych klientów - dzięki temu oszczędzasz koszt dotarcia do pojedynczego klienta
  • zapewniamy odpowiednie miejsce dystrybucji - sklepy sieci handlowej R.M.Hildebrandt w Brodnicy - umiejscowione w atrakcyjnych punktach miasta, dzięki czemu Twoja reklama dociera do każdej dzielnicy
  • Twoja oferta w atrakcyjnej szacie graficznej - masz możliwość przedstawienia swojej oferty w postaci całostronicowej kolorowej reklamy w wymiarze DL ( 205x95 mm)- Otrzymujesz powtarzalną reklamę. Ciągłość wydań (cztery wydania w roku) zapewnia Twojej Firmie zwiększenie skuteczności oddziaływania reklamy
  • Posiadasz pełną swobodę w kształtowaniu projektu w obrębie swojej strony, dzięki temu możesz umieszczać np. aktualne promocje, informacje o nowych ofertach, kupony rabatowe itp.
  • Zapewniamy pełną obsługę - oferujemy wykonanie projektu na podstawie Twoich oczekiwań. Dodatkowo po indywidualnych ustaleniach możemy przygotować kompleksowy pakiet reklamowy zwiększający skuteczność przekazu wykorzystując do tego inne formy takie jak: banery, plakaty, internet, gadżety.

 

Jak przygotować materiały do projektu graficznego?

LOGO FIRMY

Obsługując naszych klientów od kilkunastu lat zgromadziliśmy obszerną bibliotekę logotypów. W sporej części sami jesteśmy autorami znaków firmowych. Kładziemy duży nacisk na wizerunek naszych klientów, dlatego podstawowym elementem jaki jest potrzebny do projektu jest znak firmowy (logo). Jeżeli nie posiadasz jeszcze własnego logotypu możesz nam zlecić jego wykonanie. Po uzgodnieniach wykonujemy dla Ciebie kilka propozycji. Jeśli potrzebujesz logotypu zadzwoń - 56 697 62 55. W przypadku, gdy posiadasz już logo firmy prześlij je najlepiej w postaci pliku pdf, alternatywnie możesz przesłać w rozszerzeniach cdr (COREL DRAW do wersji 14), ai (ADOBE ILUSTRATOR). W ostateczności możesz dostarczyć plik typu jpg lub png na białym lub innym jednolitym tle. Pamiętaj tylko o zachowaniu minimalnej rozdzielczości 300 DPI oraz trybu kolorów CMYK. W przypadku dodatkowych pytań zadzwoń do nas - 56 697 62 55

TEKST REKLAMOWY

Treść reklamy jest podstawowym składnikiem dobrze przygotowanego projektu. Przygotowując tekst możesz go umieścić bezpośrednio w treści e-maila lub zapisać  w programie typu notatnik, word, open office, wordpad itp. Przygotowując tekst zwróć uwagę na najważniejsze elementy, które powinny się znaleźć w każdej reklamie, czyli informacje w jaki sposób Twój klient ma się kontaktować z firmą. Podstawą dobrych tekstów reklamowych jest język korzyści dla klienta. Nie pisz co robisz, napisz jakie korzyści mają klienci z tego, że kupują u Ciebie. Oczywiście możesz opisać swoją ofertę w postaci zdań oznajmujących typu "Produkujemy kotły c.o. z systemem automatycznego utrzymania temperatury", ale lepiej będzie jeśli ujmiesz to w inny sposób, np. "Nasze kotły wyposażone w automatyczny system utrzymania temperatury zapewnią Ci komfort o każdej porze roku" Staraj się również pisać w sposób zrozumiały dla każdego odbiorcy. Nie używaj języka trudnego, nafaszerowanego terminologią techniczną. Pisz w miarę możliwości w taki sposób, jakbyś rozmawiał ze swoim klientem. Eksponuj to co najważniejsze w Twojej ofercie. Swoje teksty popieraj obrazem...

ZDJĘCIA i OBRAZY

Na pewno słyszałeś powiedzenie: "Jeden obraz wart więcej niż tysiąc słów" to chińskie stare przysłowie jest nadal aktualne, zwłaszcza w epoce dużego natłoku informacji i ograniczonego czasu jakim dysponujemy, żeby przekazać dużo treści. Nawet reklama w pasażu ma swoje ograniczenie: jest nim wymiar pojedynczej strony (205 x 95 mm). Przygotowując zdjęcia pamiętaj, aby były dobrze dopasowane do charakteru działalności Twojej firmy. Możesz użyć zdjęć swoich produktów - zwłaszcza tam, gdzie klient będzie wybierał wzór, kolor, wygląd produktu, (np. w przypadku oferty z meblami) Zwróć uwagę, że zdjęcia samych produktów mogą nie odzwierciedlać walorów Twojej oferty. Warto w takim przypadku skorzystać z odpowiednio dobranego tła. W przypadku mebli dobrze jest pokazać je np. w odpowiedniej aranżacji wnętrza. Będzie to stanowić większą inspirację dla odbiorcy - Twojego klienta.

 

PASAŻ BRODNICKI - opis usługi

- format katalogu DL - 210x100 mm w orientacji poziomej
- papier kredowy połysk, gramatura 170 g, pokryty lakierem dyspersyjnym 
- oprawa katalogu - zszywany po krótkim boku dwiema płaskimi zszywkami
- nakład 5000 szt.
- dystrybucja - sieć sklepów R.M. Hildebrandt w Brodnicy (ul. Ceglana, Wojska Polskiego, Mazurska, Łyskowskiego, Kolejowa) oraz firmy z powiatu brodnickiego
- okresy wydania: zima, wiosna, lato, jesień - dokładna data wydania ustalana jest na bieżąco w ofercie, którą otrzymują zainteresowane firmy
- rezerwacja obejmuje od 1 do czterech wydań i zależy od objętości katalogu

Wydanie  styczeń 2014    Wydanie  kwiecień 2014   Planowane wydanie sierpień 2014

 

Trochę historii...

Wydanie katalogu Pasaż brodnicki zostało wznowione po kilkuletniej przerwie. Katalog ukazywał się w latach 2003-2006 W tamtym okresie zdołał zyskać popularność wśród klientów mieszkających w powiecie brodnickim. Po 8 latach ukazało się wydanie zimowe styczeń 2014 i wiosenne kwiecień 2014. Następne planowane wydanie przewidziane jest w sierpniu tego roku. Większość naszych klientów decydując się na umieszczenie swojej oferty dokonuje rezerwacji miejsc na cztery wydania. Każde z wydań może zawierać inny przekaz reklamowy, dlatego warto już teraz przemyśleć jakie informacje p Twojej firmie pojawią się w następnych wydaniach Pasażu Brodnickiego.

Zarezerwuj miejsce w katalogu. Zadzwoń 56 697 62 55 lub napisz do nas

 

Komentarze (3)
DODAJ KOMENTARZ / PYTANIE
Twoje imię :
Twój adres email :
Treść komentarza :
Włodzimierz   •   godz. 09:07, 31 maja 2014
Fajna sprawa ten pasaż. Dobrze, że udało się Wam go reaktywować. Swego czasu wydawaliście również taki podręczny informator na temat przychodni, gdzie i kiedy jaki lekarz przyjmuje. Informacje w nim są już nie aktualne. Może by się Wam udało wydać taką książeczkę? Była bardzo przydatna, zwłaszcza osobom, które nie potrafią poruszać się po internecie.
Grażyna   •   godz. 18:34, 31 maja 2014
Katalog zawiera bardzo przejrzystą, różnorodną ofertę. Podoba mi się również dystrybucja, która odbywa się w sposób naturalny, jak jesteś zainteresowany to sobie zabierasz do domu podczas robienia zakupów, nikt Ci go na siłę nie wciska. Sama rozważam umieszczenie w nim swojej oferty.
ania   •   godz. 15:27, 1 czerwca 2014
Czy przyjmujecie już zgłoszenia na wydanie, które planujecie w listopadzie. Nie mogę znaleźć informacji na temat ceny.

@ AS MEDIA Biuro Promocji i Reklamy (2001-2017)