Muzyka dla firm do publicznego odtwarzania bez opłat dla ZAIKS, STOART, SAWP, ZPAV i innych organizacji.
Wyobraź sobie...
Jesteś w sklepie, oglądasz towar. Sprzedawca pręży się i wygina przed innymi klientami, żeby sprawić wrażenie eksperta i dobrego doradcy. Jaki ma cel? Sprzedać!
A co dzieje się zanim nawiążesz kontakt ze sprzedawcą? Oglądasz towar i przed zakupem rozważasz wiele kwestii: czy to jest ten produkt (usługa), której potrzebuję, czy spełni moje oczekiwania, czy ta cena jest odpowiednia, czy ktoś mi doradzi i pomoże dokonać najlepszego wyboru? Wiele pytań... to sytuacja czasem dość stresująca, w której sprzedawcy najczęściej wykorzystują różne bodźce, które mają Cię przekonać do zakupu. Są nimi: odpowiednie ułożenie (prezentacja) towaru na półkach, dostęp do informacji (etykiety, broszury, katalogi), dopasowane oświetlenie - generalnie obrazy, czyli coś co możesz ocenić wzrokowo. Bardzo często sprzedawcy zapominają, że olbrzymią rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych odgrywają bodźce słuchowe. Oczywiście nie chodzi tu wyłącznie o reklamę np. radiową, emitowaną w punkcie sprzedaży w momencie podejmowania decyzji zakupowych. Przyznaj, że jest mało prawdopodobne, abyś wchodząc do sklepu ogrodniczego usłyszał akurat spot radiowy zachęcający do zakupu węży ogrodowych najnowszej generacji. A co jeśli to co usłyszysz wprowadzi Cię w nastrój do zakupów?
Usłysz muzykę...
Z czym kojarzy Ci się muzyka? Jesteś w restauracji, czekasz na kelnera, siedzisz, rozglądasz się a Twoim oczekiwaniom towarzyszy wydobywający się z niewielkich głośników dźwięk, przyjemny, nienachalny, zachęcający do odprężenia, który sprawia, że nawet oczekiwanie na kelnera nie jest dla Ciebie przeszkodą mimo, że żołądek mówi coś innego.
Po co muzyka w Twojej firmie?
Czy wiesz, że nie jesteśmy w stanie znieść permanentnej ciszy? Przebywanie w doskonale wygłuszonym pomieszczeniu w niektórych przypadkach wywołuje ... halucynacje. Nadal tęsknisz za świętym spokojem? Przeciętny człowiek w takiej absolutnej ciszy jest w stanie wytrzymać maksymalnie około 45 minut. Oczywiście nie chodzi tu o to, żeby emitować w sklepie "muzykę" młotów udarowych, czy piły łańcuchowej. Z pomocą przychodzi tu po prostu... dobrze dopasowana muzyka.
Zalety stosowania muzyki w Twojej firmie
Wspomnieć należy tylko o zaletach, ponieważ jak dotąd nie odkryto wad zastosowania odpowiedniej muzyki w normalnych warunkach sprzedażowych.
Radio (telewizor) w firmie
Radio to najłatwiejszy sposób na emisję muzyki w Twojej firmie. Najłatwiejszy, ale czy odpowiedni? Radio to wspaniałe medium oferujące dużą różnorodność muzyki i treści. Jeśli nie zależy Ci na tym czego słucha Twój klient zanim podejmie decyzję to zainstaluj radio. Będzie to najtańsze rozwiązanie, ale czy skuteczne? Czy emitowane reklamy, felietony, wiadomości dnia itp. pomagają Ci sprzedać? Wyobraź sobie, że prowadzisz salon firmy X a w radiu, które radośnie pobrzmiewa w tle, Twój klient słyszy zachętę do kupowania produktów firmy Y, hmmm... czy to na pewno pomaga Ci sprzedawać? O czym musisz pamiętać bezwzględnie to opłata abonamentowa za posiadanie odbiornika radiowego w firmie oraz opłaty różnorodnym stowarzyszeniom reprezentującym twórców, autorów, producentów, wykonawców utworów prezentowanych w radiu. Przecież oni też muszą z czegoś żyć...
Odtwarzacz CD, MP3
Tu masz dużo większą swobodę w doborze repertuaru. Pamiętaj jednak, że KAŻDY UTWÓR CHRONIONY JEST PRAWEM AUTORSKIM i to rodzi szereg zobowiązań wobec wszystkich osób i firm, które wzięły udział w produkcji tego utworu. Jakie zobowiązania rodzi to wobec Ciebie? Emitując publicznie nagrania (w firmie, sklepie, salonie, zakładzie itp) jesteś zobowiązany do posiadania oryginalnego nośnika, na którym znajdują się te nagrania. Nie jesteś przecież piratem kopiującym płyty a uczciwym biznesmenem, prawda? Poza tym Twoim obowiązkiem jest wnoszenie regularnych opłat za korzystanie z tychże nośników wobec wszelkiej maści instytucji reprezentujących interesy twórców. Wyjątkiem może być sytuacja, w której sam jesteś kompozytorem, autorem słów, wykonawcą i producentem nagrań, ale to, sam przyznaj, raczej możemy wykluczyć. Chociaż, nawiasem mówiąc, byłoby to rozwiązanie idealne... pod warunkiem, że robiłbyś to na poziomie akceptowalnym przez innych.
Muzyka bez opłat dla ZAIKS, STOART, SAWP, ZPAV i innych organizacji
Czy można publicznie odtwarzać muzykę bez ponoszenia comiesięczych kosztów? Tak. Wystarczy do tego odtwarzacz CD lub MP3. Otrzymujesz od nas zestaw płyt, z muzyką dobraną przez specjalistów. Posiadamy w swojej kolekcji tysiące tytułów do których jako dystrybutor udzielamy wieczystej pisemnej licencji. Pozwala Ci to zaoszczędzić na opłatach dla organizacji reprezentujących twórców, producentów i wykonawców.
W ramach naszej usługi otrzymujesz prawo do odtwarzania dostarczonej muzyki w swojej firmie i bezpośrednio w jej okolicy, wnosząc jedną opłatę obejmującą wszystkie prawa do publicznego odtwarzania utworów (autorskie, wykonawcze, producenckie) Swoją usługę realizujemy w formie dostawy pakietu płyt CD z możliwością uzupełnienia na okresy specjalne. np. święta Bożego Narodzenia.
Skorzystanie z naszej oferty (zasobów Publicmusic) powoduje całkowite zwolnienie Twojej firmy z jakichkolwiek opłat na rzecz jakichkolwiek organizacji zbiorowego zarządzania prawami, czy innych firm (ZAIKS, STOART, SAWP, ZPAV itp.) lub niezależnych autorów.
Każda licencja wystawiana jest na piśmie z podpisami naszej firmy dla Twojego pełnego bezpieczeństwa. Jesteśmy dystrybutorem PUBLICMUSIC
Nie czekaj. Zamów muzykę dla Twojej firmy - zadzwoń teraz 56 697 62 55 lub napisz do nas
NIP 874 000 50 62
REGON 870430729
konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257
NIP 874 000 50 62
REGON 870430729
konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257