Pierwsza edycja katalogu Pasaż Brodnicki ukazała się w 2004 roku. Powodem powstania tego pomysłu było umożliwienie lokalnym firmom prezentacji w estetycznej i atrakcyjnej graficznie formie. W tamtym okresie panowały wszechobecne gazetki reklamowe składające się z modułów reklamowych, gdzie cena reklamy była uzależniona od ilości zajętych modułów. Przygotowując pierwsze wydanie katalogu przyjęliśmy zasadę, że nie będziemy dzielić stron na moduły ponieważ zmniejszy to atrakcyjność reklamy. Każda firma prezentująca u nas swoją ofertę ma do dyspozycji całą stronę. Wybraliśmy przyjazny i podręczny format (210x100 mm) w układzie panoramicznym. Pozwala to na czytelne rozłożenie elementów w dowolnych projektach graficznych stron, poprawiając tym samym przejrzystość reklamy. Nie bez znaczenia jest również wybór rodzaju papieru. Kierując się tym, że oferty naszych klientów powinny być prezentowane na najwyższej jakości nośniku, dobraliśmy papier powlekany kredowy o nieco większej gramaturze (170g/m2) w wersji błyszczącej pokrytej lakierem offsetowym, dzięki temu uzyskujemy dobre nasycenie kolorami i wierność w reprodukcjach fotograficznych. Dopasowaliśmy cykl wydań do naturalnych okresów wzmożonej aktywności klientów, dlatego w ciągu roku ukazują się średnio 4 wydania. Dzięki klientom, którzy docenili ten pomysł kontynuujemy wydanie katalogu w niezmiennej formie. Większość firm, które korzystają z możliwości oferowanych przez Pasaż, zamieszcza tu swoje reklamy z rezerwacją roczną, pozwala to na uzyskanie niższej ceny reklamy. Skuteczność drukowanych materiałów reklamowych w obecnym czasie jest mniejsza niż pod koniec lat 90 dlatego każdy klient zlecający nam emisję reklamy może liczyć na dodatkową prezentację w serwisach internetowych należących do naszej firmy. Dzięki temu zwiększa się prawdopodobieństwo dotarcia do konkretnego odbiorcy. Przy kolportażu katalogu największe znaczenie ma fakt jak docieramy do czytelników - klientów z terenu powiatu brodnickiego. Rozważając różnorodne formy dystrybucji przyjęliśmy zasadę powszechnej dostępności wydania. Realizacja tej idei była możliwa dzięki współpracy z lokalną siecią sklepów R.M.Hildebrandt Supermarkety Ceglana, Grunwald, Junior, Na Górce, Słoneczny. Dostępność katalogu w tych miejscach zapewnia geograficznie równomierne dotarcie do każdego miejsca na terenie Brodnicy. Nie można pominąć faktu, że katalog Pasaż Brodnicki umożliwia przekazanie dużej liczbie mieszkańców informacji o promocjach, rabatach, wyprzedażach, nowo otwartych punktach, nowym zakresie usług itp. Wysoki nakład (5 000 szt.) zapewnia, że katalog jest dostępny dla każdego zainteresowanego odbiorcy, który bierze go do ręki przy okazji codziennych zakupów. Dodatkowym atutem tego wydania jest również indywidualna dystrybucja do ważniejszych firm i instytucji w naszym mieście.
Jak zarezerwować miejsce dla swojej firmy?
Jeśli chcesz zarezerwować miejsce w następnych wydaniach Pasażu, przygotuj:
• tekst (opis działalności)
• propozycje rabatów, promocji itp.
• zdjęcia
• logo
• ewentualny szkic projektu
i zgłoś się do nas za pomocą formularza: asmedia kontakt
Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń teraz 56 697 62 55
NIP 874 000 50 62
REGON 870430729
konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257
NIP 874 000 50 62
REGON 870430729
konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257