Kalendarze

Tanie kalendarze - ile kosztuje dobry kalendarz?

9 czerwca 2014 2 komentarze
Obrazek wpisu Tanie kalendarze  - ile kosztuje dobry kalendarz?

Tanie kalendarze  - czy warto oszczędzać na jakości?

Ceny kalendarzy są dla Ciebie być może jedynym warunkiem złożenia zamówienia w agencji, która zaoferuje je na najniższym poziomie. Jest to zrozumiałe, że wybierasz najbardziej atrakcyjną dla siebie ofertę. A czy coś oprócz ceny jest ważne, gdy podejmujesz decyzję o zamówieniu kalendarzy?

Poniżej przedstawimy kilka wskazówek jak wybrać kalendarz.

W tym celu przyda się krótka ankieta. Odpowiedz na pytania TAK lub NIE, a na końcu podlicz swoje głosy.

  1. Czy Twoja Firma drukowała kiedykolwiek kalendarz z indywidualnym projektem?
  2. Czy wręczasz swoim klientom drobne upominki reklamujące Twoją Firmę?
  3. Czy planujesz w najbliższym czasie zmianę swojej siedziby?
  4. Czy w ostatnim czasie wprowadziłeś jakiekolwiek zmiany w swojej ofercie?
  5. Czy masz stałych i lojalnych klientów?
  6. Czy w następnym roku Twoja firma będzie obchodzić jakieś święto, okrągły jubileusz np. 10 lecie działalności?

Podlicz odpowiedzi. Jeśli przynajmniej na 4 pytania odpowiedziałeś TAK - ten artykuł jest dla Ciebie.

Jak wybrać kalendarz, który będzie używany przez Twoich klientów przez cały rok?

 Ustaliliśmy w tej krótkiej ankiecie, że Twoja firma ma powody, żeby wykorzystać kalendarz jako 365 dniową reklamę. Przed wyborem możesz wziąć pod uwagę kilka najważniejszych rodzajów kalendarzy:

 

KALENDARZE TRÓJDZIELNE - najpopularniejszy wśród klientów rodzaj ściennych kalendarzy. Swoją popularność zawdzięczają wysokiej użyteczności. Główka i plecy kalendarza  przygotowane są wg indywidualnego projektu. Główka może być wykonana również w wersji wypukłej, co dodatkowo podnosi prestiż tego nośnika. Kalendarium podzielone jest na trzy odrębne części, z których każda przedstawia miesiąc poprzedni, miesiąc bieżący i miesiąc następny. Okienko przesuwane na taśmie, wskazujące aktualną datę. Plecki stanowiące podkład dla kalendariów można wykorzystać na uzupełnienie informacji, np. dane adresowe firmy, czy dodatkowe pola reklamowe. Istnieją również bardziej rozbudowane wersje czterodzielne. Są one jednak mniej popularne.

 

 

KALENDARZE JEDNODZIELNE - równie popularna wersja kalendarza ściennego. Jego niewątpliwym atutem jest niższa cena (w stosunku do kalendarza jednodzielnego) Różnica polega na tym, że na podkładzie kartonowym umieszczone jest jedno kalendarium zawierające układ trzech miesięcy (poprzedni, następny i bieżący) Kalendarz wyposażony jest również w okienko umożliwiające oznaczenie aktualnej daty. Główka może być wykonana również jako kaszerowana (wypukła) 

 

 

 

KALENDARZE PLAKATOWE - szczególnie przydatne tam, gdzie wielkość kalendarza ma znaczenie. kalendarze planszowe o wymiarach A2 - A1 są popularnym nośnikiem reklamy w  miejscach, gdzie jest dostęp do odpowiedniej powierzchni ściany. Takie kalendarze najczęściej wiszą w korytarzach, holach, poczekalniach itp. Duża powierzchnia kalendarza pozwala na większą ekspozycję oferty, co dość często czyni z niego bardziej plakat niż kalendarz. Produkt posiada dodatkowe listwy aluminiowe pozwalające zachować sztywność po zawieszeniu na ścianę. 

 

 

KALENDARZE BIURKOWE - tam, gdzie liczy się miejsce tam stosuje się kalendarz biurkowy. Jest to bardziej osobista forma kalendarza, którego miejscem ekspozycji jest biurko  użytkownika. Ogranicza to liczbę potencjalnych odbiorców reklamy, ale nie taka jest jego rola. Kalendarz biurkowy wręczany jest najczęściej stałym klientom, którzy użytkując go, stawiają na biurku. Kalendarze biurkowe wykonuje się w formatach mniejszych pozwalających na zaoszczędzenie użytkownikowi miejsca. Najczęściej występują w formie pionowych lub poziomych piramidek.

 

KALENDARZE BIURKOWE (poziome) BIUWARY - bardzo użyteczna forma kalendarzy, będąca jednocześnie podręcznym   notatnikiem i podkładem na biurko. Ile razy spotkałeś się z  sytuacją, gdy miałeś szybko zanotować ważną informację i nie miałeś pod ręką kartki papieru? To właśnie jest powodem, abyś rozważył wykonanie dla swoich klientów kalendarza biurkowego tego typu. Biuwar wykonuje się z papieru offsetowego sklejonego w 26 -52 arkuszy w formacie A2 - A1. Format kalendarza i rodzaj użytego papieru są użytecznym i praktycznym gadżetem dla osób ceniących wygodę i szybki dostęp do swoich notatek. kalendarz tego typu pozwala na zamieszczenie kalendarium, Twojej reklamy i dużego (w zależności od projektu) miejsca na notatki dla Twojego klienta.

 

 

KALENDARZE KSIĄŻKOWE - najbardziej rozpowszechniona i najstarsza forma kalendarza. Współcześnie, w epoce wszechobecnych komputerów, smartfonów, tabletów, laptopów  kalendarz książkowywydaje się, ze posiadanie kalendarza książkowego odejdzie do lamusa. Nic bardziej mylnego. Ludzie nadal lubią posługiwać się książkowym kalendarzem-notesem i jest to przeważnie cecha tradycjonalistów. Taki styl jest często prezentowany przez osoby podejmujące decyzje w firmach więc przez prezesów, dyrektorów, kierowników, menadżerów itp. Pozostaje jedna z najważniejszych zalet kalendarza książkowego - moment wręczenia klientowi. Ludzie bardzo lubią dostawać prezenty, ale kalendarz tego typu znakomicie się do tego nadaje. Estetyczny i elegancki w formie kalendarz z wygrawerowanym logotypem Twojej Firmy może być doskonałym prezentem dla Twojego stałego klienta. A jak spowodować, żeby to właśnie Twój prezent był używany? To proste - wystarczy ten kalendarz spersonalizować. Przy wykorzystaniu technologii grawerowania laserowego można umieścić na okładce np. imię i nazwisko klienta. Możliwości jest wiele.

Przedstawiając przekrój kalendarzy chcieliśmy zwrócić Twoją uwagę na walory każdego z nich. Przed twoim wyborem pozostaje nam ustalić cenę każdego z nich. Jeśli zależy Ci na wyborze najlepszego rozwiązania odpowiedz sobie na pytania:

  • ilu klientom chcesz przekazać swoje kalendarze
  • jaki budżet przeznaczyłeś na druk kalendarzy
  • czy będziesz wręczał swoje kalendarze osobiście, czy wykorzystasz do tego np. pocztę

 

ILOŚĆ KLIENTÓW 

Ty najlepiej sprawdzają się kalendarze plakatowe i trójdzielne i jednodzielne - ze względu na cenę jednostkową. Przy ilości 1000 - 5000 klientów kalendarze plakatowe dają zdecydowaną przewagę nad innymi formami

 

tanie kalendarze

 

 

BUDŻET REKLAMOWY

W tym przypadku mieszczą się wszystkie rodzaje kalendarzy. ponieważ nawet niewielki budżet pozwala na przygotowanie i produkcję najmniejszych nakładów kalendarzy. Powierzając nam przygotowanie tego produktu zapewniasz sobie uzyskanie najlepsze wykorzystanie Twojego budżetu, ponieważ zaproponujemy Ci rozwiązanie optymalnie dopasowane do Twoich zasobów i potrzeb.

SPOSÓB WRĘCZENIA KALENDARZA

Kalendarz Twojej Firmy wręczony osobiście Twojemu klientowi... Tu najbardziej liczy się sama forma przekazania upominku, który jest zarazem Twoją dobrą wizytówką. Tu najlepiej sprawdzają się kalendarze personalizowane (książkowe, ewentualnie biurkowe), choć nie stanowi to reguły. Sam moment przekazania kalendarza jako upominku może mieć znaczenie w umocnieniu dalszych relacji pomiędzy Tobą a Twoim klientem. 

Jeśli chcesz otrzymać od ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb - zadzwoń teraz 56 697 62 55

Czy warto oszczędzać na kalendarzach? Odpowiedź jest prosta. Tak! Wydając kalendarze, które są wizytówką Twojej Firmy nie wystarczy wydać więcej pieniędzy, żeby zwiększyć efekt. Wystarczy powierzyć przygotowanie oferty dopasowanej do Twojej Firmy takiej agencji jak nasza. Wykonaliśmy ponad 50 000 różnego rodzaju kalendarzy i wiemy jak przygotować kalendarze dla Ciebie. 

 

P.S. Pamiętaj, że kalendarze zamawiane po 31 sierpnia są zawsze droższe. Możemy się umówić tak, że Ty zamawiasz kalendarze teraz a zapłacisz dopiero w momencie odbioru. Jeśli podoba Ci się taka propozycja - zadzwoń teraz 56 697 62 55 lub napisz do nas.

M
Magda  •  10 czerwca 2014, godz. 09:07
Czy na tej stronie pojawi się nowy cennik kalendarzy na 2015 rok?
AS
ASMEDIA  •  23 czerwca 2014, godz. 22:49
Cennik kalendarzy pojawi się wkrótce na stronie asmedia.pl Pełny cennik kalendarzy na 2015 rok będzie dostępny tylko dla tych klientów, którzy wyślą do nas zapytanie.
Dodaj komentarz/pytanie
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka Prywatności
Kometarze i pytania
Kategorie artykułów
Druk Marketing Internet Reklama Media
Ostatnie artykuły
Kalendarze książkowe A5 Business  Format bloku: 148 x 212 mmUkład: DziennyObjętość: 352 stronyJęzy...
Kalendarze 23 września 2021
Kalendarz trójdzielny PREMIUM BŁYSK   Opis produktu: 1. KALENDARZ - wymiar po rozłożeniu 310x78...
Kalendarze 23 września 2021
Kalendarze książkowe A4, tygodniowe Plus Format bloku: 189 x 265 mm Układ: tydzień na dwóch str...
Kalendarze 25 września 2020
Kontakt
AS MEDIA Biuro Promocji i Reklamy
ul. Sądowa 14, 87-300 Brodnica
Tel.: +48 56 697 62 55
+48 60 222 88 33

NIP 874 000 50 62
REGON 870430729

konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do nas
ul. Sądowa 14
87-300 Brodnica
Godziny pracy

Pn. -pt.: 08:00-15:00

Druk, projekt, strona www? Dzwoń
+48 56 697 62 55
Napisz do nas
logo asmedia
AS MEDIA Biuro Promocji i Reklamy
ul. Sądowa 14, 87-300 Brodnica
+48 56 697 62 55
+48 60 222 88 33

NIP 874 000 50 62
REGON 870430729

konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257

arrow svg Kontakt

Wszelkie prawa zastrzeżone. asmedia.pl 2024
obrazek cookie Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych i prawidłowego jej funkcjonowania. Możesz zaakceptować pliki cookies lub wyłączyć je w swojej przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.