Garść historii
Początki komunikacji reklamowej sięgają starożytności. W ciągu tak długiego czasu zmianom ulegały zarówno formy jak i treści. Początkowo reklama nie miała charakteru masowego. Była jedynie zachwalaniem i zachęcaniem. Nie istniało pojęcie marketingu jako dziedziny wiedzy. Sprzedawcy porozumiewali się z klientami w bardziej intuicyjny i spontaniczny sposób. Na rynku spotykali się wówczas rzemieślnicy, kupcy, pośrednicy, którzy bardzo chcieli sprzedawać swoje usługi i produkty i robili w tym celu wszystko co potrafili osiągając czasem zaskakująco dobre wyniki. Sytuacja taka miała miejsce aż do końca XVIII w. czyli do momentu, w którym w Europie i USA zaczął tworzyć się kapitalizm. Nadeszła era masowej produkcji i handlu i to wymusiło konieczność dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. Ten model przetrwał do XX w. i w dużej mierze opierał się na założeniu, że ludzie mają jednakowe potrzeby i reagują podobnie na te same sygnały reklamowe.
Jak jest teraz
Od połowy XX w. coraz większą rolę zaczęły odgrywać badania rynkowe oraz nad zachowaniem konsumentów. W branży swoje zasłużone miejsce znalazły psychologia i socjologia a także statystyka. Badania doprowadziły do prostego wyniku: nie istnieje tzw. masowy konsument, związku z tym przekaz reklamowy tworzony na podstawie masowych potrzeb i upodobań stracił skuteczność. Nowoczesna reklama to przede wszystkim staranne identyfikowanie potrzeb klienta, badanie jego zachowań, dzielenie konsumentów na segmenty i opracowywanie takiego przekazu, który precyzyjnie trafia do grupy docelowej.
Po co reklama?
Nie lubimy reklam jako klienci. Większość z nas uważa, że reklama jest natrętna, wciskana na każdym kroku i ...niepotrzebna. Pozwolę sobie zauważyć, że trudno sobie wyobrazić współczesnego człowieka (może z małymi wyjątkami), który nie miał kontaktu z reklamą. Dlatego właśnie ta dziedzina marketingu jest ważnym łącznikiem pomiędzy Tobą a klientem. Współczesna reklama dysponuje tak różnorodnymi kanałami, które dają możliwość (a właściwie pewność) dotarcia do każdego zainteresowanego klienta.
Wypada też napisać kilka słów o nas
powstała w 2001 roku. Przez ten czas pracowaliśmy dla ponad 500 klientów. Pozwoliło to nam zdobyć wiedzę i doświadczenie, które sprzyjają w tworzeniu projektów dla wymagających klientów. Nasze pomysły przynoszą im wymierne korzyści. Jesteśmy nastawieni na opracowywanie skuteczniejszych form reklamy. W tej chwili pracujemy nad modelem współpracy opartym o wyniki, jakie osiągają nasi klienci. Innymi słowy, planujemy wdrożyć standard rozliczeń z klientem nastawiony na efekty. Zapraszamy do rozmowy na ten temat.
Nasz obszar działania:
Jesteśmy dumni, że od kilkunastu lat służymy właścicielom firm z naszego regionu.
NIP 874 000 50 62
REGON 870430729
konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257
NIP 874 000 50 62
REGON 870430729
konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257